Det blev inte som jag tänkt....

publicerat i Allmänt, Molly;
Nej, ibland blir det inte riktigt som det var tänkt.
Jag har precis suttit och ringt runt till barnens avdelningar på dagis och meddelat att dom inte kommer idag. Anledningen? Molly har blivit magsjuk.
 
 
Jepp, det går bra nu... Stellis var magsjuk i helgen (så vi missade min lillebrors födelsedag för andra året i rad av samma anledning). Men jag kan säga att om vi jämför nu, så hade Stellis nog en mildare variant. Stackars Molly!! Hon mår allt annat än bra, klagar på ont i magen och är jätteledsen.  
 
Att kräkas är det västa jag vet!! Men jag hade hellre tagit över all magsjuka (all sjuka överhuvudtaget) så att mina barn får vara friska!!
 
Håll tummarna att detta är snabbt övergende och att ingen annan åker på det!!
 
 
En glad och frisk liten Molly från en morgon här om dagen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tommy:

Sv: Tack så mycket, ja visst är han söt :)

2:a kommentar, skriven , av aXdal:

ush stackare.. :( jag håller tummarna för att det går över snabbt...

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu