The weekend.

publicerat i Allmänt, Barnen, Filmtajm, Food;
Denna helgen har varit lugn och bra och stressig och mysig och gapig och bråkig och skön. Ungefär som de flesta helgerna ;) Hur har din helg varit?
 
Dock så har jag varit extremt kass på att fotografera... Det har liksom inte fallit mig in. 
 
I alla fall så hade vi igår besök utav min underbara, fina vän Jessica, hennes Daniel och deras lilla goa Alfons. Det var väldigt mysigt med lite bebisgos :) Vi fikade, pratade, barnen busade och vi hade det bra. Tyvärr ses vi inte så ofta eftersom dom bor en bit bort. Vi får försöka bli bättre på det ändå!
Jag och Jessica bokade in en tjej-helg i slutet av oktober. Jag längtar! Det var längesen och är verkligen välbehövligt nu.
 
Idag har det varit fotboll och simskola för Casper. Vilket innebär: frukost - iväg och träna fotboll - hem och äta lunch - iväg till simkolan - hem igen. Lite stress ibland, men det har funkat bra. Jag blev i alla fall glad över att höra att fotbollen kommer hållas på lördagar från nästa vecka, då börjar inomhussässongen. Inte lika körigt på söndagar längre då :)
 
Resten av dagen har bland annat bestått av tvätt, bråk om vem som ska städa rummen, disk, lek och lite spela spel.
 
Jag lyckades fånga lite av familjen när dom spelade Steka Ägg.
 
 
 
Och eftersom pappan inte litade på att barnen inte skulle fuska så höll han i allt "stekande" hihi...
 
Nu sover alla barnen (dom var galet trötta idag) och jag och Oskar ska mysa med lite söndagspizza framför Netflix och Supernatural.
 
 
Mums :)
 
 
<3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu