Ajajaj!

publicerat i Allmänt;
Igår var jag lite för snabb eller oförsiktig eller kanske okoncentrerad när jag gick ner för trappan i vår lägenhet. Dessutom hade jag hala raggsockor på fötterna. 

Katastrof! 

Jag halkade såklart till och ramlade ganska rejält. 
Jag kunde knappt stå på foten igår, men idag är det mest en tå det gör ont i. Den tån har bytt färg kan jag säga! 
Dessutom har jag lite svårt att sitta ner eftersom jag självklart slog i baken i några trappsteg...


Jag har ont i kroppen! Jag lyckades säkert sträcka mig lite och sådär också, men jag är mest bara glad att jag inte bröt något (förutom kanske tån då).

Just när det hände var jag inte så glad dock... Jag satt kvar i trappan och grät en stund kan jag erkänna. För fy i helvete vad det gjorde ont. 

Nu känns det lite bättre. Svårt att sitta och svårt att ha på mig skor bara.

Så vad ni än gör, gå försiktigt i trappor när ni har raggsockor på!


Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu