Bloggevent på Haga Hem!

publicerat i Allmänt, Bloggträffar, Event, Inredning;
I torsdags skrev jag ju att jag skulle gå på ett event på Haga Hem. Det var fina Sandra som bjöd in till detta mysiga bloggevent. 
Vi var 19 bloggare som samlades i den mysiga butiken. När vi kommit in och hängt av oss jackor så blev vi bjudna på bubbel, snittar och ljuvliga små mini-cupcakes.
 
 
 
Så lyxigt med bubbel mitt i veckan tycker jag :)
Snittarna var från Sjömagasinet, mums!
 
Små, söta och jättegoda mini cupcakes från Cupcake Time.
 
 
 
Det var så gott! Medan vi smakde på dessa läckerheter så minglade vi runt i butiken. Pratade med varandra och kikade på allt fint runt omkring. Och ja, självklart togs det massor av bilder! Kan du tänka dig hur många bilder som knäpps av när ett helt gäng bloggare samlas?! Det är ett under att vi samtidigt lyckas vara lite sociala med varandra, haha.
Vill ni se lite bilder? Det är klart att ni vill ;) Jag kan ju säga så här... Jag har helt klart hittat en ny favoritbutik! Verkligen så himla mysig och fylld till bredden av fina julsaker och andra inredningsdetaljer. 
 
Den här brickan! Jag vill ha den. Hör ni inte hur den ropar Veronica? Texten stämmer så bra med hur jag fungerar!
 
Sjukt snygga mattor!
 
 
 
Söta tomtar fanns i många varianter.
 
Fantastiskt fina och annorlunda julgranskulor! Väldigt roligt när det inte är "samma gamla vanliga".
 
Dom hade redan inslagna klappar för 50kr styck. Innehållet var okänt och värt mellan 50 och 200kr om jag inte minns fel. En väldigt kul idé tycker jag och perfekt om man ska köpa klappar till julklappsspelet!
 
 
Visste ni att jag tycker om änglar? Jag tycker att det är så himla fint med änglar!
 
Åh, doftljus! Det finns inte mycket som går upp mot att tända upp ett doftljus i en god doft och krypa upp i soffan under en filt och bara njuta!
 
 
Efter en stunds mingel så var det en representant från Ung Cancer där och pratade om deras otroligt viktiga organisation och deras doftljus Burn Cancer som är framtagna i samarbete med Victorian Candles.
 
10% utav försäljningspriset går till Ung Cancer. 
Burn Cancer finns att köpa på Haga Hem så löp och köp!!
 
Det fanns även en fotograf på plats, Fride Leijonvit. Han tog mycket fina mingelbilder som du kan hitta här och en av oss hade chansen att vinna en fotografering med honom. Jag hade inte den turen, utan det var en annan tjej som vann den. Hon hade lagt ut en väldigt fin bild på instagram som hon vann med! Grattis!
Sandra hade även fixat med fler fina vinster. Väldigt fina vinster! Vi hade bland annat chansen att vinna en hotellövernattning på Hotel Royal, bokpaket från Idus förlag, lampor från Jollyroom, Bakboxen, biljetter till Therese McDonald standup show och lite till.
Jag hade turen att vinna en superfin lampa från Jollyroom. Den kommer att bli perfekt i tjejernas rum! Jag visar bild i nästa inlägg!
 
Vilken jobb du har gjort Sandra! Du ska vara galet stolt över detta för det tror jag allt att vi alla andra är! Zenit Event kommer snart att vara namnet på allas läppar!
 
Gruppbilden är tagen av fotograf Fride Leijonvit, www.leijonvit.com. Fina härliga människor!
 
Jag är så glad att jag fick komma på detta fina event! Vi hade ju även turen att få shoppa med 20% rabatt denna kväll. Självklart utnyttjade jag detta. Dessutom fick vi med oss en fantastisk goodiebag hem också. 
Bilder på goodiebag och shopping kommer i nästa inlägg, annars finns risken att detta bli alldeles för långt (om det inte redan är det).
 
Tusen tack till Sandra och tjejerna på Haga Hem. Ni hade verkligen fixat en toppenkväll för oss!
 
 
❤️❤️❤️
 
 

Taggar: Haga Hem, inredning;

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu