Dålig närvaro och ett Gott Nytt År!

publicerat i Allmänt, Personligt;
Ja, då har jag hamnat i den där svackan igen. Jag kommer inte med några ursäkter, men däremot kan jag säga att jag snart är tillbaka igen.
 
I'll be back! - som Arnold säger.
 
Jag har varit mycket mer aktiv på instagram. Gå in och följ mig där så missar du inget spännande.
Här kommer några av den senaste tidens bilder från instagram.


Jag vet inte när det hände, men jag såg idag att jag lagt ut över 1000 (ett tusen!!) bilder på instagram. Jag måste verkligen gilla appen, haha ;)
 
Något annat som jag också blivit smått beroende utav är youtube. Framförallt beautyvloggers. Jag älskar att titta på smink-tutorials, hår-tutorials, hauls osv. Love it! Jag älskar verkligen smink, ni som känner mig vet ju det såklart. Men nu älskar jag det ännu mer. Jag älskar att titta på videos och lära mig mer om smink, se nya och spännande märken och tekniker. Min egen sminkväska har expanderat något enormt och ändå vill jag bara ha mer. Jag kanske borde starta en egen youtube-kanal och själv filma smink-videos så att jag verkligen får en anledning till att köpa mer smink. Annars kanske Oskar säger stopp snart, haha.
Vad tror du? Skulle någon titta och jag startade en youtube-kanal? Skulle jag våga? Ja, det är bra frågor det...
 
Gott Nytt År vill jag önska er alla! Det är inte helt säkert att jag kikar in här imorgon, därför passar jag på nu. Jag hoppas att er nyårsafton blir precis som önskat, vare sig det är party-party eller om det är en lugnare middag. Själva kör vi på en lugn middag. 
 
Jag önskar er alla ett fantastiskt avslut på detta år och en lika fantastisk början på 2016. Låt 2016 bli ett toppen år!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu