Eftersom jag bad om det...

publicerat i Allmänt;
... så har jag nu tagit över Caspers feber! Men med halsont istället för huvudvärk. Han är pigg, glad och äter som han ska igen. Jag har feber, ont i halsen och känner mig helt däckad!
Just nu ligger jag i sängen och har gjort det senaste timman. Jag försöker vila mig så att jag orkar titta på Melodifestivalen sen. Hoppas!
 
Bild från igår. Jag var inte kompis med håret... men skit samma! 
Jag hatar att vara sjuk och liggande när jag hör resten av familjen där nere. Men som sagt, jag bad ju faktiskt om det häromdagen när jag skrev om dagislappar. Då skrev jag ju att jag hellre är sjuk själv än att barnen är det och det stämmer fortfarande. Men det är tråkigt!!
Håll tummarna för att jag är tillräckligt pigg för lite mellomys sen! Jag har ju sett fram emot det hela dagen...
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Hua! Krya på dig!

Svar: Tack så mycket!!
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu