Fridaymorning.

publicerat i Allmänt;
Denna fredags morgon började med att Oskar följde Casper till skolan. 
Tjejerna är lediga idag eftersom dom bara går på förskolan 15 timmar i veckan när jag inte jobbar. Jag tycker att det är mysigt att ha mycket tid tillsammans med barnen, även om jag vet att barnen hellre är på förskolan. Mamman är inte lika rolig som kompisarna, haha...
 
Just nu väntar vi på att fastighetsskötaren ska komma hit och kolla på vårt lås, som börjat bråka lite. Han skulle komma innan 10 men det ser ju mörkt ut... Oskar åker snart för att jobba och jag gillar inte att vara "ensam" hemma när saker ska fixas. Jag vet inte varför med det känns olustigt på något sätt. 
 
Kaffe, bok och anteckningar.
 
Jag börjar gärna min morgon som bilden visar. Kaffet är det viktigaste och ett stort måste för mig på morgonen. Finns tiden så vill jag gärna läsa lite i en bra bok och skriva ner lite anteckningar om vad som snurrar runt i mitt huvud och vad som behöver göras hemma m.m. (Jag måste köpa mig en almanacka snart att skriva ner viktiga saker i.)
 
Hur gör du för att starta dagen på ett bra sätt?
 
 
❤️❤️❤️
 

 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu