Näst sista dagen på året.

publicerat i Allmänt;
Söndag var det idag ja! Årets näst sista dag.
 
Idag har vi haft gäster hemma. Vänner som vi inte har träffat på väldigt lång tid. Helt galet att vi ltit det gå så lång tid emellan, men nu får det vara slut på det tycker jag!!
 
Vi pratade, fikade på både kaffe och glögg och barnen lekte lite. 
 
Nu måste jag hitta en bra helg som jag kan komma ner till er :)
 
 
 
Nu har jag suttiit och fyllt i mitt schema i nya kalendern och bläddrat lite i katalog. Har hittat så mycket fint!!
 
Hur ska du fira Nyårsafton imorgon? För oss blir det en lugn trerättersmiddag hemma och titt på fyverkerierna genom fönstren. Jag börjar arbeta igen på tisdag, nyårsdagen, klockan 07:00. Så det är bäst att inte festa till det för mycket och komma i säng i tid!
 
Nu väntar jag på att barnen ska somna ordentligt och sen ska vi sätta på en skräckis. Blir nog en del hålla handen tror jag ;)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jaana:

Vilken härlig kalender.

Svar: Ja, eller hur!? Alldeles rosa och fin :)
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu