Semester och present!

publicerat i Allmänt, Shopping;
I fredags gjorde Oskar sin sista arbetsdag innan semestern! Så skönt att vi är hemma tillsammans i hela fyra veckor!! Härligt tycker jag.
 
Såklart ville jag fira att min älskling hade semster så jag gick till min favvobutik på Allum, The Body Shop och köpte en liten present till baby! 
Älskar The Body Shop, supertrevlig personal och Maja är ju bara bäst!
 
Blir glad bara jag ser påsen :)
 
Fint paket!
 
En snygg necessär med ansiktsprodukter!
 

Baby blev väldigt glad och nöjd!!
 

Självklart var jag tvungen att köpa något till mig själv också, ett läppstift! Jag köpte ett där förra veckan, men jag ville ha ett till. Har blivit lite läppstifts beroende ;)
 
Fint eller hur? Fick med ett parfymprov också som doftade ljuvligt!
 
 
Puss & kram!!
 

 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu