Dagen - Mässan, lunchen m.m.

publicerat i Allmänt, Bloggträffar, Galor;
När vi kom fram till hotellet i lördags fick vi lämnat in väskorna (rummen fick vi senare) och sen öppnade mässan. Det var flera olika företag som hade satt upp montrar och vi gick runt där och pratade och "minglade" lite. Det delades ut en hel del prover och gratis saker under dagen.

Efter någon timma på mässan tog vi paus för lunch och sen var det tillbaka igen för att lyssna lite på föreläsningar. Mest intresserad var jag av Katrin Zytomierskas föreläsning, jag köpte även hennes bok och fick den signerad!

Här kommer lite bilder.


Jag gillade speglarna på hotellets toaletter.






Dags för lunch!




Kände mig som en packåsna redan till lunch, fick hur mycket saker som helst! (Detta är inte goddiebag, dom fick vi senare)


Haga magasinet, där hölls mässan.


På väg tillbaka till mässan.




Katrin Zytomierska.


Hotellet.


En liten suprise på rummet. Byggsats till barnen, krämer, chips, en fri kryssning m.m. väntade oss på sängarna.


Goodiebags och Katrins bok.

Detta var del ett. Mer om galan i morgon! Nu måste jag sova :)
Jag ska försöka visa lite av det som var med i goodiebagsen och som delades ut under mässan också, men det får bli senare i veckan när jag har hunnit fota ordentligt.

Jo, just det. I slutet på mässan var det lottdragning. Underdagen hade det delats ut lotter och vinsterna var bla. sulkys, babysitters, bärselar m.m. m.m. Jag vann tyvärr inget, inte Sara heller. Men en annan söt tjej, Anna, vann en sulky. Hon behövde den inte, så jag fick köpa den för en liten slant. Toppen, eftersom jag verkligen har varit på jakt efter en! Tack snälla!


Almost for free :)







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Hejhej! :D

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Det va en "win win" ju =)

Kram

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu