♥♥TÄVLING♥♥

publicerat i Tävlingar;
Jag tycker att vi kör igång en tävling så här på torsdagskvällen!!
 
Jag har fått äran att tävla ut en pekbok från Lookibooki!!
Hos Lookibooki kan man göra sin egen pekbok, fylla med bilder på sitt barn, familjen eller vad som helst egentligen och lägga till en egen text till det. En helt egenkomponerad pekbok, hur coolt är inte det?
Dom har även några färdiga pekböcker med olika, lite annorlunda teman.
 
En nyhet nu inför jul är pekboken för lite tuffare barn: HÅRDROCK! Det är just den här ni ska få tävla om här hos mig.
Den är gjord i sammarbete med en av Sveriges mest välmeriterade rockfotografer, Peder Andersson! Pekboken innehåller helt unika bilder på KISS, Alice Cooper, Crucified Barbara, Motörhead med flera. 
 
Det låter inte så dumt va? Kanske en julklapp till en liten tuffing i din närhet?
  
 
 
 
Tävlingsreglerna är enkla!
 
♥♥Berätta i en kommentar under detta inlägg vilket tema du skulle vilja se på en pekbok!!
 
Tävlingen avslutas om två veckor, torsdagen den 13 december kl. 23,59!   
 
Lycka till nu!  
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Jag är gärna med. Gillar på FB, Anna Karlsson

Bloggat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/29/pekbok-avslutas/

Tema: Svenska Djur/Och deras bajs

Väldigt inspirerad av sonens förskoleprojekt under hösten. De har letat spår i skogen så det skulle han tycka var kul.

2:a kommentar, skriven , av tova:

Men åh! Ler och hedbangar i förtjusning...
behöver jag säga att jag VILL ha den ;)

eget tema skulle vara uppfinnare

Svar: Vad kul att du är med och tävlar :) Lycka till!
Veronica Ekblad

3:e kommentar, skriven , av Annica:

Gillar på fb, Annica Nilsson.

Insekter skulle vara kul för grabbarna :)

4:e kommentar, skriven , av Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma:

Jag är gärna med.
Jag skulle vilja se en pekbok med viktig information som tex att man har flytväst när man åker båt, att spisen är varm, att man stannar vid övergångstället osv
Jag har gillat på fb;
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson

5:e kommentar, skriven , av Tina Carlström:

Hej

Jag har gillat på FB (Tina Carlström).

Jag skulle vilja ha en pekbok med kartor, flaggor och kulturer från olika länder =)

Hälsningar Tina

Svar: Hej! Vad roligt att du är med i min tävling! Lycka till :)
Veronica Ekblad

6:e kommentar, skriven , av JENNY ALEXANDERSSON:

Jag är gärna med.
Gillar redan sidan på fb. (Jenny Alexandersson).
Skulle vilja ha en pekbok med olika disney figurer i då min lillasyster älskar dem! :)
Har även bloggat om tävlingen: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/december/pekbok.html

Svar: Roligt att du är med och tävlar! Lycka till :)
Veronica Ekblad

7:e kommentar, skriven , av bitskemma:

jag e med=)
gillar på fb- emma roos
jag(eller mest dottern) hade nog velat ha en med prinsessor om hon fick välja så de få bli mitt tema=))

8:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Jag har gillat på facebook, jag skulle vilja se en pekbok med "farliga djur" t.ex. lejon och hajar.

Svar: Vad roligt att du är med och tävlar!! Lycka till :)
Veronica Ekblad

9:e kommentar, skriven , av Maria Berndtsson:

Har gillat på FB som Maria Berndtsson och jag skulle vilja ha en pekbok med bilder från båten maken jobbar på så jag kan visa upp för dottern sen när hon kommer börja undra var pappa är.

10:e kommentar, skriven , av Debbie- Mamma till 2 Prinsar ♥:

Jag är med och tävlar! :)
Jag gillar på fb- Debora Persson
Jag skulle vilja se temat Astrid Lindgren figurer! Emil, madicken, pippi och alla andra figurer! :)

11:e kommentar, skriven , av Helene Wiklund:

Gillar på fb, Helene Wiklund

Jag skulle vilja ha ett tema med känslor, Elsa blev knuffad ner i vattenpölen och blev ledsen, Olle gav Erik nappen, Erik blev glad osv.

12:e kommentar, skriven , av Myran83/Sara:

Hej jag har gillat på FB och vill vinna boken i temat hårdrock.

13:e kommentar, skriven , av Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Jag är gärna med och tävlar. Har gillat på facebook, Lottiz Törnqvist.
Alla mina barn har när de varit små gillat djur, framförallt bondgårdsdjur som hästar, hundar, katter, kossor, höns och får. Så jag skulle vilja ha ett tema med bondgårdsdjur.

14:e kommentar, skriven , av Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Glömde min mail.

15:e kommentar, skriven , av Melah:

Min sambo skulle älska att ha en sån till våran son ;)

Jag skulle vilja ha en pekbok med släkt i till min son. så han kan lära sig att känna igen dom han inte träffar så ofta. :)
Så mitt tema är Släkt
Men det kanske va tänkt mer en färdig pekbok, då är mitt tema Yrken.

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu