♥♥ Tävla om ett iPhone-skal! ♥♥

publicerat i Allmänt;
Nu var det dags för tävling här igen! 
 
Denna gången är det ett iPhone-skal från ChillNorway! Jag har själv ett likadant skal och älskar det!! Det passar till iPhone 4 och 4S.
 
 
 
Jag tävlar hos Life as Veronica om ett iPhone-skal! Gå in och tävla här du också!! 
 
 
 
Tävlingsreglerna är superenkla!!
 
* För att tävla så lämnar du helt enkelt en kommentar att du vill vara med i tävlingen under detta inlägg!!
 
* För att få en extra lott så gillar du mig på bloglovin!
 
* Och för ytterligare en lott så ska du dela tävlingen på din blogg eller facebook!
 
 
Tävlingen pågår till söndagen den 3e februari kl 20.00!
 
 
 
Lycka till!!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Jag är med

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/01/20/iphoneskal-32/

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Jag är med och tävlar! :D

Jag har gillat dig på bloglovin och blev nummer 12! Har även gillat din tävlingsinlägg och blev nummer 1! :)

Har även skrivit en inlägg om din tävling på min blogg: http://btv.blogg.se/2013/january/tavlar-om-ett-snygg-skal-hos-wwwlifeasveronicabloggse.html#comment

Ha det bra! :) Kram

3:e kommentar, skriven , av utlottningar:

Jag är med och tävlar! :) har skrivit ett inlägg här: http://utlottningar.blogg.se/2013/january/iphoneskal.html#comment

4:e kommentar, skriven , av Annica:

Jag vill vara med. :)

5:e kommentar, skriven , av sofia:

Jag har gillat detta inlägg på bloglovin, följer dig även där nu. Ska efter denna kommentar skriva en rad i min blogg (http://www.vt.se/bloggar/bloggare.aspx?blogg=5536830) och så hoppas jag på tur! :)

6:e kommentar, skriven , av flippan:

jag är med (:

7:e kommentar, skriven , av stina liffner:

åhh! jag är så gärna med. supersnyggt skal! i love it!

8:e kommentar, skriven , av Amanda:

Jag är med och tävlar! :D riktigt fint skal, det skulle sitta fint på min iphone ;D haha! Kram

9:e kommentar, skriven , av ida:

ja är med :)

10:e kommentar, skriven , av Debbie- Mamma till 2 Prinsar ♥:

Jag är gärna med och tävlar! :)

11:e kommentar, skriven , av Liie:

jag är med! la till dig på bloglovin, blev nummer 14.

12:e kommentar, skriven , av Helinmessi:

Hej !
Är med i din tävling :)
-delat på Facebook (HelinSherif)

Hej då !

13:e kommentar, skriven , av Jessica:

jag är med:D

14:e kommentar, skriven , av Monia - mamma till Tuvalie:

Jag vill gärna vinna :)

15:e kommentar, skriven , av EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Jag är med

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/01/29/iphoneskal-32-2/

16:e kommentar, skriven , av TacosPanda:

Jag är med :)

17:e kommentar, skriven , av LIL' BABUSTYLE - Mitt liv genom en kameralins:

Jag är med! :)

18:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag är med! :)

19:e kommentar, skriven , av Katarina:

Oops, glömde skriva namn...

Jag är med! :)

20:e kommentar, skriven , av Elina andersson:

Jag är med :)
Har gillat på bloglovin och blev numer 15.

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu