Inte bara till mig...

publicerat i Bröllop, Mode, Nytt till Oskar, Nytt till garderoben., Rosa!, Shopping;
Jag har tidigare visat på instagram att det hänger en fin klänning till mig i garderoben.
 
 
 
 
 
 
Jag är så glad och lycklig över min klänning!! Älskar den!! 
 
 
Nu hänger det även något där till min fina, underbara blivande man!
 
 
 
 
En supersnygg kostym! Han är i och för sig snygg i det mesta min baby ;)
 
 
 
Det blir allt mer påtagligt att det närmar sig nu. Snart är det bara en månad kvar! Helt galet ju!! Sen kommer jag helt plötsligt vara fru Ekblad :)
 
 
Längtar som en tok!! ❤ 
 
 
 
Jag har fortfarande problem med skorna... Det lade jag också ut på instagram. Jag har två par att välja mellan :
 
 
 
Från början hade jag bestämt mig för att ha dom glittriga rosa skorna. Men nu vet jag inte riktigt... Dom kommer inte riktigt till sin rätt i dessa bilder heller. Dom andra rosa älskar jag också! Dom kanske till och med är lite bekvämare är de glittriga... Det tål att funderas på ett tag till!! Jag försöker gå lite i dom här hemma och fundera. 
 
 
Nej, nu ska jag be min baby om en kopp te för att bota min allt mer begynnande förkylning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Berndtsson:

Åh, minns det där med att ha en fin klänning som väntade. Jag gick och provade den hela tiden bara för att känna mig så fin. De glittriga ser dösnygga ut men ett par bekväma skor är verkligen inte att underskatta så gå mest på det är ju ett tips.

2:a kommentar, skriven , av Mamma till 4 ungar♥:

Å så spännande med bröllop!
Stort lycka till! Och grattis:)

Svar: Tack snälla!! :)
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu