Vin, skratt och bio!

publicerat i Allmänt;
Igår eftermiddag åkte jag inte till stan och mötte upp mamma utanför hennes arbete. Vi promenerade upp på Avenyn och satte oss på Hard Rock Café. Vi fick "service" av vad som kan ha varit världens snorkigaste servitris.. Efter ett par minuter fick vi sällskap av mammas väninna Malin. Vi drack lite vin, pratade och skrattade ett tag. Det var väldigt trevligt :)
 
Kolla in min snygga mamma ;)
 
 
 
Sen var det dags för bio. Efter lite biljettkrångel och ett snabbt stopp på damernas så försökte mamma och Malin förklara för mig att man inte fick klättra på den larmade muren och jag lyckades styra in virrhönorna i rätt biosalong, haha. 
Min iPhone bestämde sig för att stänga av sig där nere under jorden så jag satt och kastade mig mellan två andra iPhones för att visa lite inställningar. Det fotades och togs bilder och jag lovar, det är aldrig en tråkig stund när man är med dessa kvinnor :)) 
 
 
Tre glada kvinnor :) 
 
 
Sorry mamma, jag snodde bilden från din facebook ;) 
 
Vi såg filmen En familj - August: Osage County. Mycket bra skådisar! Meryl Streep är verkligen helt fantastisk!!  Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om filmen än att den var skum. Slutet var konstigt och jaa, hela filmen var smått vrickad. Vi skrattade i alla fall en hel del!!
 
 
 
 
Tack för igår, jag gör gärna om det igen!!
 
 
Och tack lillebror för att du hämtade och körde hem mig och mamsen 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu