Loppi Blogbag Sommar.

publicerat i Allmänt, Filmtajm, Paket och presenter;
Häromdagen kom det ett paket från Loppi igen. Denna gången var det en blogbag med temat sommar!
Jag blir alltid lika glad när det kommer rolig post :) Och jag är inte den enda, barnen är alltid lika spända när det kommer paket även om det inte är till dom!
 
 
 
Från Ullmax så kom det en vattenflaska som rymmer 0,75 liter och två par träningsstrumpor i bambu. Materialet ska inte ta åt sig doft och ska transportera bort fukt. Det låter ju toppen tycker jag!
 
Filmen Walking with Dinosaurs från Fox Paramount Pictures blev snabbt väldigt populär hos barnen! Speciellt hos Casper. Jag och Oskar tyckte också väldigt mycket om filmen som vi tittade på tillsammans med barnen till fredagsmyset. 
 
Brun-utan-sol mousse för kroppen från ApolivaSka gradvis bygga upp en gyllene och naturlig solbrun färg. Det står att den går snabbt in i huden. Upp till bevis ;) Ikväll tänkte jag testa denna på min fortfarande vinterbleka(feta) kropp. Den är också parfymerad, så jag hoppas att doften inte är för stark!
 
Ingefära mot åksjuka från AcrilexHjälper mot åksjuka utan att ge någon dåsighet. Välsmakande sugtabletter som är bra att ha med sig för att slippa illamående under resan. Man ska ta 5 tabletter ca 30 minuter innan resan och max 20 st på en dag. Jag tycker att det låter mycket, men förhoppningsvis behöver man inte ta så många. Jag kan inte hitta något om någon åldersgräns, bara att det inte rekommenderas under graviditet. Eftersom jag har åksjuka barn så hade det varit bra att veta om dom får äta dessa.
 
LSHP Mealbar från NaturdietDen har ett lågt innehåll av kolhydrater och ett högt proteininnehåll. Low Sugar High Protein, 1 gram socker, 14 gram protein och 190 kcal per bar. Jag tycker att den ser väldigt god ut så jag hoppas att den smakar lika gott som den ser ut.
 
X-travital Kvinna med Tiggarnöt, en ört som främjar kvinnlig lust, innehåller också soja, lignaner från linfrö, kalcium och vitamin D. Jag tror inte riktigt att detta är något som jag behöver, men kanske är det någon annan jag känner som vill ha denna? Den ska inte ätas under graviditet eller amning.
 
Shower Gel från NeutralSå mild att den kan användas varje dag på känslig hud. Produkter fria från parabener, färgämnen, parfym och andra tillsatsämnen. Neutrals produkter minskar risken för att utveckla allergi och överkänslighet, är godkända av Astma- och Allergiförbundet och Svanenmärkta. Denna kanske kan vara bra för barnen som faktiskt har lite känslig hud.
 
Sheer Botanical lipstick från Yves RocherEtt läppstift som ger oemotståndliga läppar med naturligt vacker färg. Finns i 12 olika färger. Tyvärr var det inte alls min färg som kom i blogbagen, men den kändes skön att ha på läpparna och var lätt att måla på!
 
Vitamingodis - Naturligt gott från Yves RocherVitaminladdade godisbitar där smakerna kommer till 100% från naturens läckraste frukter och bär. Samtliga vitamingodis är utan gelatin, konserveringsmedel, färgämnen och sötnigsmedel. Ska jag vara helt ärlig tyckte jag inte att dessa var goda... Och jag kan inte ge mina till banen eftersom dom inte får ges till barn under 12 år. 
 
Tusen tack Loppi!!
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu