Godmorgon fredag :)

publicerat i Allmänt, Shopping;
Äntligen fredag? För oss har det nästan varit fredag hela veckan med tanke på att barnen har höstlov. 
 
Jag har nyss pratat i telefonen med min bästa Jessica. Hon är på väg hitåt och om ca 2 timmar så plockar hon upp mig och vi kör vidare mot Varberg. Där ska vi checka in på hotell och sen ska vi ta en "liten" shoppingtur på Gekås, Ullared. 
 
Wiiee, det ska bli så kul att komma iväg lite med min bästis. Att få vara lite vuxna. Ett dygn utan barn. Det händer inte så ofta så när det väl gör det så gäller det att njuta lite extra!! 
Jag känner verkligen att jag behöver lite tid med Jessica ❤️ Jag får alltid energi av att umgås med henne och om vi nu ska kombinera kompistid med hotell, vin, god mat och shopping så kan det ju inte bli annat än bra!
 
Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och hoppa in i en dusch innan jag packar de sista sakerna :)
 
 En bild från en annan dag, troligen med youtube i lurarna ;) 
 
 
❤️
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu