Musiken som får mig att vakna på morgonen!

publicerat i Allmänt, Personligt;
Ända sedan jag och mamma var på bio och såg Backstreet Boys dokumentären Show'em what you're made of, så har jag börjat lyssna mer och mer på mitt gamla favvo band igen.
BSB in my heart, hihi. 
Helt galet igentligen hur mycket musik kan påverka humöret. Jag är inne i en jobbig period just nu, när det gäller sömnen. Jag sover dåligt och vaknar mycket på natten, mycket på grund utav att jag får ont i armarna och att dom domnar bort. Obehagligt!
Men för att vakna till liv och starta dagen på ett bra sätt och med ett bra humör så öppnar jag upp datorn och Spotify. Första låten jag lyssnar på är In a world like this. Den får mig genast på bra humör, varje gång. Den gör att jag vaknar till liv glad och då får dagen en bra start. 
Oskar skrattar åt mig nästan varje gång. Speciellt häromdagen när jag gick med låten på i iPhonen ner för trappan på morgonen med ett fånleende på läpparna och håret på ända, haha. Kanske kan det också bero på att jag går runt och sjunger med (falskt) i alla låtar. 

Här är favvolåten just nu. Låten är bättre än videon! 
 
Var eller är du också ett fan av BSB??
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Taggar: backstreet boys, bsb, in a world like this;

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu