Fredagens shopping och kalastjej!

publicerat i Allmänt, Molly, Nytt till barnen, Shopping;
Igår var jag som sagt på en liten shopping-dejt med min dotter. Både hon och jag behövde komma hemifrån lite så varför inte passa på att shoppa?
Det var så skönt att gå bara hon och jag! Inget gnäll alls och vi kunde gå lugnt och titta på det vi ville titta på. Det blev inte jättemycket shopping. Jag trodde att hon skulle försöka tjata till sig klädesplagg efter klädesplagg (hon är lika tokig i kläder som sin mamma), men hon var inte alls sugen på att titta på kläder igår. Hon tyckte nog bara att det var skönt att komma hemifrån precis som jag. Mysigt var det i alla fall och lite saker kom vi hem med.
Pyjamas till Casper och Stella Josefine som inte hade mycket hemma att byta mellan och underkläder till Molly.
 
 
Star Wars till C och Mimmi till Stellis. Båda från Lindex.
 
På HM hittade Molly armband och halsband med Elsa. Det var visst ett måste att ha ;)
Sen var vi såklart tvugna att ta en tur i leksaksaffären också.
Bilder från br.se.

Örhängen till Stellis så att hon inte ska ta Mollys hela tiden. Märkessköld till Caspers simmärke(n). Frost samlarkort startset till Molly. Det viktigaste av allt, en Beyblade till Casper. Som han har pratat om det! Han brukar bygga beyblades med sina plusplus, men nu har han velat ha en riktig ganska länge. Tydligen är det många i skolan som har sådana. Eftersom han har varit hemma sjuk i flera dagar nu så fick han en. Och inte vilken som helst, utan en Pegasus som han önskade allra mest!
Sen blev det en tur på Ica också för att köpa med oss fika hem till resten av familjen.
 

 
Nu är min söta lilla prinsessa iväg på barnkalas hos en dagiskompis. Hon ritade en teckning och skrev ett kort som hon lade på paketet. Hon är så stor min lilla tjej. Snäll och duktig!
Fina kalastjejen i sina nya smycken.
 
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu