När man byter väska...

publicerat i Allmänt, Makeup, Rosa!;
När man byter väska och upptäcker vad som gömt sig bland facken.
 
Jag spontanköpte en ny väska igår och höll nyss på att lägga över innehållet från min förra väska i den. Jag passade självklart på att rensa ut skräp och liknande, som gamla kvitton, förstörda hårnålar och gamla biobiljetter. 
 
Eftersom min förra väska var ganska liten så fick det inte plats mycket mer än det nödvändligaste som plånbok, tamponger, ipren, handsprit och så. Självklart brukar jag alltid slänga ner något läppstift också innan jag går hemifrån. Jag tycker att jag brukar vara ganska bra på att plocka ur läppstiften igen, men tydligen inte så bra som jag trodde.
 
Nu hittade jag ett läppglans och sex stycken läppstift i den lilla väskan.
 
Just denna gången var det två läppstift och ett gloss från The Body Shop, resten var från Estée Lauder, Lancome, Kicks och Face.
 
 
 Någon som kan gissa vilket färgtema jag gillar att ha på läpparna? ;) 
 
 
(Inte i samma ordning som ovan)
Ingen likadan som en annan dock. Olika nyanser, konsistenser och färgstyrka. Ja, jag gillar rosa! 
 
 
Två fick lov att hoppa direkt ner i den nya väskan. Resten får hamna i läppstiftssamlingen i badrummet.
 
Jag vill inte veta hur många det varit om jag hade använt en större väska...
 
Vill du se hela samlingen? Jag kan nog behöva gå igenom den i alla fall. Det konstiga är att jag alltid har sug efter att köpa nya läppstift...
 
Hur många läpprodukter har du i din väska?
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie Babunovic:

Jag känner igen mig i detta!! Grejen är att jag sedan jag blev mörkhårig numera har allt från nude till knallrött på läpparna :-D innan hade jag bara nude!

KRAM

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu