Åtta år tillsammans!

publicerat i Allmänt, Personligt;
Den 5:e oktober är inte bara Caspers födelsedag. Nej, det är också den dagen jag och Oskar blev flickvän och pojkvän! 
Efter vår första riktiga date! Vi åt räksmörgås på Heaven 23. Det var den 5:e oktober 2007.
Knappa halvåret friade han i New York. Precis ett år efter första riktiga dagen var vi på förlossningen och blev en till i familjen.

Nu har det gått åtta år och han står fortfarande ut med mig. Helt otroligt!


I åtta år har det varit du och jag! Jag är så glad att du valde att spendera ditt liv tillsammans med mig. 
Du gör mig så glad och lycklig! 

Jag vet att det kommer att vara du och jag för alltid och inget gör mig lyckligare än det. 

Tanken på att få bli gammal med dig får mig att le. Du är min bästa vän, min man, mitt allt! ❤️ 

Jag älskar dig i all oändlighet!

Taggar: kärlek, årsdag;

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu