En helt vanlig vardag.

publicerat i Allmänt;
Denna veckan är det jobb tisdag till fredag för mig. Det känns väldigt kul! 

Just idag är jag dock väldigt trött... Jag vaknade med en jobbig huvudvärk imorse. Tack och lov så hjälpte det med två eeze. 
Det har varit smått kaotiskt på jobbet och jag hamnade lite efter med det jag skulle göra. Mycket att göra och inte en lugn stund! 
Det fick helt enkelt bli en lite senare (och kortare) rast för mig idag. 
Här sitter jag på en välförtjänt rast och väntar på att kaffet ska bli klart. 

Efter jobbet var det matfix och vin (jag tyckte att jag förtjänade det idag). 
Mums!

Lyssnade på Caspers läsläxa mitt i allt annat också.

Nu ligger jag på soffan med iphonen i handen och bloggar 😉
Barnen har gått och lagt sig, Oskar sitter och jobbar och jag samlar kraft för att gå in i duschen! Kroppen och fötterna värker, så det ska bli skönt med en varm dusch!!

Det har helt enkelt varit en helt vanlig vardag idag. Härligt! 
Hur har du haft det idag? 


❤️❤️❤️



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jessic:

Hj vart jobbar du nu då du skriver aldrig det.
Jag har hört att agaten söker folk.sök om du vill. Mvh

Svar: Hej hej! Jag hoppar in som vikarie vid behov på en skola. Både i barngrupper och i köket. Denna veckan har det bara varit köket som gällt för mig. Jag behöver ha ett jobb där det bara är dagtid och inga helger just nu, så jag tror inte att det funkar med Agaten. // Veronica
Veronica

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu