Hello måndag och ny vecka!

publicerat i Allmänt, Barnen, Casper, Molly, Stella Josefine;
Hej på er!
Idag har det varit jobb för mig igen! Imorse ringde dom från jobbet och ville att jag skulle komma in tidigare än vad som var sagt. Inga problem! 
För er som inte vet det så jobbar jag som vikarie (timanställd) på en skola och hoppar in där jag behövs. Jag har varit i barngrupp, men just nu är jag i köket. Kalla mig bamba-tant, hihi. Jag tycker att det är skönt att äntligen få jobba lite igen. Visst skulle det vara skönare att ha ett fast jobb, men detta funkar bra just nu! 

Efter jobbet så var det dags för Mollys dans. Medan hon dansade så höll jag, Casper och Stella Josefine till i biblioteket och i det lilla lekrummet nedanför danssalen.


Dom gillade verkligen draken och Casper hade stenkoll på att det var Tandlöse ifrån filmen Draktränaren. 






Stellis pusslade medan Casper gjorde läsläxa och lekte.

Sen gick vi över till lek/sagorummet där dom fick leka och klä ut sig lite.






Molly fick lekt en liten stund hon med efter dansen.





Efter dans och lek så var det dags att bege oss hem för att fixa kvällsmat. 

Nu sover barnen och det lär bli en tidig kväll för mig och Oskar idag.

Jag hoppas att du har haft en bra start på veckan för det har jag! 

❤️❤️❤️



Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu