Godmorgon måndag.

publicerat i Allmänt, Casper;
Här börjar vi veckan med att Casper får vara hemma från skolan. Stackarn bara hostar och hostar. Förhoppningsvis blir det bättre om han får vara hemma och vila idag så att han kan gå till skolan igen imorgon. Det är ju aldrig kul att missa massa skolarbete och få med sig allt hem i läxa över helgen...

Läxan som Casper hade med sig hem i fredags för att göra över helgen. Han missade ju två skoldagar förra veckan också.

Håll tummarna för att han mår bra nog för att gå till skolan imorgon! 

Nu sitter vi trötta och äter frukost jag och barnen. Jag vet inte vem av oss som är tröttast, men det är nog jag. Jag hoppas att kaffe och spirulinasmoothie ska råda bot på det. 


Den nakna sanningen...

Jag hoppas att du får en bra start på dagen och veckan!


❤️❤️❤️


Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu