Guppig båtresa.

publicerat i Allmänt, Resor;
Det guppade en del på båten förut! Ganska mycket faktiskt! Både jag och Casper blev påverkade av det. Jag kände mig mest yr och konstig, Casper mådde inte alls bra ett tag. Men vi satt och myste tillsammans medan tjejerna lekte i lekrummet och Oskar gick för att köpa lite öl. Sen kändes det bättre! 
Tiden gick ganska fort trots att vi inte gjorde så mycket på båten. 
Jag åt en räkmacka och drack en irish coffee, mycket gott!!


Efter att vi kört av båten så åkte vi i två timmar ungefär innan vi kom fram till hotellet som vi bokat för natten. Imorgon åker vi vidare sista biten till Legoland! Skönt att inte behöva ta hela sträckan på en och samma gång. 

Nu ligger jag nerkrupen i hotellsängen och väntar på att Oskar ska komma tillbaka med lite kvällsmat. Barnen sover såklart redan, det tog inte många minuter innan dom slocknade.



Hoppas du får en fin helg!!

❤️

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu