Hej igen bloggen.

publicerat i Allmänt;
Hej bloggen!
Det har gått ganska lång tid sedan jag var här sist. En bit över fyra månader. Ganska exakt 139 dagar. Det var helt och hållet oplanerat att ta en sådan lång paus. Efter ett kortare avbrott så var det svårt att ta tag i att komma tillbaka igen. Ju längre paus ju svårare att sätta igång.
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte mått så bra heller. Men det kan vi spara till ett (eventuellt) senare inlägg.
Jag har en hel del som jag har tänkt dela med mig av, men det krävs en del eftertanke innan.
Först och främst kan jag säga att det känns väldigt skönt nu när jag sitter med datorn i knät och fingrarna smattrar mot tangenbordet. Det flyter liksom på och gör mig glad. 
 
Med tanke på att det har gått över fyra månader så har det hänt en hel del. Redan nu så kan jag säga att det kommer bli omöjligt att dela med mig av allt. Att försöka "komma ikapp" mig i bloggandet hoppar jag nog över. Men en del glimtar från tiden som gått kan jag nog dela med mig av i bildform. Lite kollage och bildbomber kan vara kul att visa tänker jag. 
Vi har varit på sommarsemester i Grekland och där tog vi nog närmre 2000 bilder. Kanske kan jag hitta något att dela med mig av bland dom?
 
En tidig morgon vid poolkanten i Grekland. Bilden är hämtad från instagram (@lifeasveronica85) där jag varit lite mer aktiv.
 
Jag vill avsluta med att säga; Bloggen, jag har saknat dig. Jag har saknat allt som har med bloggande att göra. Jag älskar att skriva och mår så mycket bättre när jag gör det. Jag har bestämt mig för att släppa lite på mitt "filter". Jag tänker (till viss del) dela med mig mer om vad som får mig att må bra och dåligt. Jag ska inte skämmas över att skriva om saker som är jobbiga eller tuffa eller ledsamma. Jag tror vet att ni fantastiska människor som läser här inne inte kommer att döma utan snarare stötta. 
Jag hoppas att ni är lika glada över att ha mig tillbaka som jag är över att vara tillbaka! 
 
Kärlek till er alla!!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Ibland behöver man den där pausen för att hitta tillbaka. Ganska så skönt många gånger med. Haft paus många gånger men det är alltid lika roligt att hitta tillbaka. Kram

Svar: Ja, jag kände det nu. Det var nog bra med en paus. Kram
Veronica

2:a kommentar, skriven , av Jenny.D:

Sååå kul att du skriver igen 😍

Svar: Blir så glad att du tycker det :D
Veronica

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu