Trötta och glada!

publicerat i Allmänt, Resor;
Ojojoj! Nu kan jag lova att vi är trötta! Barnen orkade knappt äta middag innan dom stupade isäng. 
Det har varit en lång men väldigt bra dag. 

Jag tänkte att jag bjuder på lite iPhone-bilder nu ikväll. Nästa vecka när jag "vilat" och laddat över bilder från kameran så kommer det att komma mycket mer om vår helg här på Legoland. 







Vi har verkligen haft tur med vädret idag och jag hoppas att den turen håller i sig även imorgon.

Nu ligger jag och Oskar i vår "kunga-säng" och somnar snart. Man blir visst trött av att vara ute i friska luften en hel dag, haha. 


Tur att jag har Oskar på en sida och en riddare på andra... Någon måste ju skydda mig mot den stora, farliga legospindeln på väggen! 😉



Sov gott och dröm sött så ses vi igen imorgon! 

❤️❤️❤️


Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu